CRNA GORA
OPŠTINA ULCINJ
Komisija za raspisivanje
Javnog poziva za davanje u dugoročni zakup nepokretnosti
Opština Ulcinj, na osnovu člana 39 i 40 Zakona o državnoj imovini (,,Sl.list CG’’ br.21/09, 40/11), člana 5 stav 1 i 3, člana 29, člana 30 i člana 31 Uredbe o prodaji i davanju u zakup stvari u državnoj imovini (“Sl. list CG”, br. 44/10), Odluke o raspisivanju Javnog poziva za davanje u dugoročni zakup nepokretnosti Skupštine Opštine Ulcinj broj 02-154/18-8 od 30.07.2018. godine („Sl. list CG.“ br. 30/18 - opštinski propisi), Odluke Skupštine Opštine Ulcinj broj 02-362/18-6 od 28.12.2018. godine o donošenju Prve faze Lokalne studije lokacije „Gornji Štoj“ na katastarskoj parceli broj 402/18 KO Gornji Štoj („Službeni list CG.“ br. 09/19 - opštinski propisi) i Odluke Predsjednika Opštine Ulcinj o formiranju Komisije br.01-61/19-3 od 28.01.2019 godine objavljuje:
JAVNI POZIV
za davanje u dugoročni zakup nepokretnosti na lokalciji KO Gornji Štoj, Opština Ulcinj
- Opština Ulcinj- Komisija za raspisivanje Javnog poziva za davanje u dugoročni zakup nepokretnosti (u daljem tekstu: Komisija), ovom javnom objavom, poziva na podnošenje ponuda domaća i strana pravna i fizička lica, zainteresovana za zakup nepokretnosti, obuhvaćenih u listu nepokretnosti 16 i 252, KO Gornji Štoj, Opština Ulcinj, Svojina Države Crne Gore, i raspolaganje Opština Ulcinj, na period od 30 godina, u cilju izgradnje Aqua parka sa pratećim sadržajima.
- Postupak davanja u dugoročni zakup nepokretnosti sprovešće se prikupljanjem ponuda (tenderom).
Postupak prikupljanja i vrijednovanja ponuda sprovodi Komisija.
- Predmet tendera su nepokretnosti označene kao katastarska parcela broj 402/18 u površini od 24268 m2, katastarska parcela broj 402/19 u površini od 1598 m2 sa lista nepokretnosti broj 16 KO Gornji Štoj i katastarska parcela broj 401/2 u površini od 792 m2 sa lista nepokretnosti broj 252 KO Gornji Štoj, kao Svojina Crne Gore - pravo raspolaganja Opština Ulcinj, koje odgovaraju Urbanističkoj parceli broj 1 u površini od 26.658 m2 sa Prve faze Lokalne studije lokacije „Gornji Štoj“ na katastarskoj parceli broj 402/18 KO Gornji Štoj.
- Nepokretnosti koje su predmet javnog poziva daju se u dugoročni zakup u cilju izgradnje Aqua parka sa pratećim sadržajima u skladu sa urbanističko tehničkim uslovima broj 05-41/1-19 od 02.03.2019. godine, na predmetnim nepokretnostima, koje se u druge svrhe ne mogu koristiti.
- Pravo da učestvuju imaju sva domaća i strana pravna i fizička lica koja u skladu sa javnim pozivom dostave ponudu za finansiranje, projektovanje, opremanje, održavanje i upravljanje Aqua parkom u skladu sa planskom dokumentacijom.
- Minimalna cijena za davanje u zakup predmetne nepokretnosti iznosi 1,75 Eura po 1m2 na godišnjem nivou.
Cijena zakupa se godišnje usklađuje sa stopom rasta cijena na malo, prema podacima nadležnog organa za poslove statistike.
- Ovaj Javni poziv biće objavljen u dnevnom listu „Pobjeda“ i „Dan“, internet stranici opštine Ulcinj: www.ul-gov.me , i na oglasnoj tabli Opštine Ulcinj.
- Kvalifikacioni uslovi
- Ponudu na Tenderu može podnijeti domaće i strano pravno i fizičko lice, koje je podnijelo dokaz da ispunjava sledeće uslove:
- je (su) otkupio/li Tendersku dokumentacije do 15.05.2019. godine.
- platilo/a naknadu za otkup Tenderske dokumentacije u iznosu od 1.500,00 EUR (u daljem tekstu : Učesnik/ci na tenderu).
- dostave lične podatke (za fizička lica: ime i prezime, adresa stanovanja, matični broj, odnosno broj lične karte ili pasoša; za pravna lica: naziv i sjedište, potvrda o registraciji iz Centralnog registra Privrednog suda za domaća, odnosno dokaz o registraciji nadležnog organa matične države stranog ponuđača za strana lica).
- Posebno ovlašćenje za lice koje zastupa fizičko ili pravno lice u ovom postupku.
- Potvrda da se pred pravnim licem ne vodi stečajni postupak i likvidacioni postupak (Potvrda od Privrednog Suda Crne Gore za domaća lica, odnosno potvrda od nadležnog organa matične države stranog ponuđača za strana lica).
- Dostavi ponudu iznosa zakupnine na godišnjem nivou iskazanu u Eurima po 1 m2. Ponuda čiji je ponuđeni iznos manji od minimalne cijene zakupa smatra se neurednom.
- Dostavi dokaz o uplati depozita sa naznakom ,,depozit za javni poziv’’ na žiro računa Opštine Ulcinj broj 535-5928-46 Prva Banka Crne Gore A.D. Podgorica ili garanciju banke ponude u korist Opštine Ulcinj u iznosu od 10.000,00 Eura bez prigovora, naplativu na prvi poziv sa rokom važenja 180 dana, izdatu od strane banke sa sjedištem u Crnoj Gori. Informacije Ponuđača o broju žiro računa ili tekućeg računa za vraćanje depozita i broj telefona za kontakt. Uplaćeni depozit vraća se neizabranim ponuđačima u roku od deset dana po konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, a izabranom ponuđaču taj iznos će biti uračunat u iznos zakupnine prilikom zaključenja ugovora o zakupu.
- Dostavi dokaz da je u zadnjoj godini (2018. godini) ostvario pozitivan finansijski rezultat.
- Dokaz o godišnjem prometu ne manjem od 15.000.000,00 Eura (petnaest milona eura) za zadnje tri godine (2016/2017/2018. godinu).
- Dostavi dokaz/reference o realizaciji najmanje 5 (pet) sličnih projekata u poslednje 3(tri) godine.
- Dostavi dokaz/sertifikat da su tobogani za vodu izrađeni u skladu sa MEST EN 1069-1 ili EN 1069-1 standardima.
- Dostavi idejni projekat izgradnje Aqua parka koji uključuje i nabavku opreme, implementaciju opreme, kao i izgradnju rekreativnih i turističko-uslužnih objekata u funkciji planiranog Aqua parka, u skladu sa planskom dokumentacijom i urbanističko tehničkim uslovima koji su dio tenderske dokumentacije.
- Dostave investicioni program sa osvrtom na visinu investicije ne manje od 3.000.000,00 Eura, sa rokovima za završetka radova, koji uključuje i projektovanje, opremanje, planirano finansiranje, održavanje i upravljanje Aqua parkom.
- Ponude koje ne sadrže sve naprijed navedene elemente iz kvalifikacionih uslova odbaciće se kao neuredne i neće se razmatrati prilikom izbora najpovoljnijeg ponuđača.
- Napomena
- Rok završetka radova ne može biti duži od 24 mjeseci od dana zaključivanja ugovora o zakupu.
- Dovođenje komunalne i druge infrastrukture do parcele je obaveza izabranog ponuđača.
- Zemljište iz ovog Javnog poziva daje se pod zakup u viđenom stanju i zakupac se ne može pozivati na fizičke nedostatke.
- Ugovor se zaključuje za period od 30 godina, nakon čega je zakupac dužan predati zakupodavcu nepokretnosti koje su predmet zakupa, kao i sve izgrađene objekte, bez naknade.
- Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je:
Najveća ponuđena cijena..................................................................... 100 bodova
- Ako se utvrdi da dva ili više ponuđača imaju isti broj bodova, najpovoljnijim ponuđačem će se smatrati ponuđač čija je ponuda stigla prva u vremenu.
- Najpovoljniji ponuđač je dužan da zaključi ugovor o zakupu sa Opštinom Ulcinj u roku od 30 (trideset) dana od dana konačnosti odluke tenderske komisije, u suprotnom će se smatrati da je odustao od ponude.
- U slučaju da najpovoljniji ponuđač povuče svoju ponudu ili ne zaključi ugovor o zakupu u predvidjenom roku, neće mu se vratiti depozit, a Opština Ulcinj može se obratiti sledećem rangiranom ponuđaču u skladu sa redosljedom plasmana ponuda za zaključivanja Ugovora o zakupu nepokretnosti.
- Prilikom zaključenja ugovora, najpovoljniji ponuđač je dužan da dostavi garanciju banke bez prigovora naplativu na prvi poziv za dobro izvršenje ugovora u iznosu od 300.000,00 Eura, sa rokom važenja do 31.12.2022. godine.
- Godišnja zakupnina se plaća na sledeći način:
- za prvu godinu zakupa - odjednom prilikom zaključivanja ugovora o zakupu zemljišta
- za naredne godine - najkasnije istog datuma svake godine koji odgovara datumu zaključenja ugovora o zakupu
- Sprovođenje postupka
- Ponude se dostavljaju u zatvorenim-zapečaćenim kovertama svakog radnog dana od 11:00 do 14:00 h počev od 03.04.2019. godine do 27.05.2019. godine u 10.00 h (po lokalnom vremenu), neposrednom predajom u građanski biro Opštine Ulcinj, sa obaveznom naznakom:
„ZA POSTUPAK DAVANJA U DUGOROČNI ZAKUP ZEMLJIŠTA NAD KOJIM OPŠTINA ULCINJ IMA PRAVO RASPOLAGANJA PO JAVNOM POZIVU BR._______________ OD _______________ GODINE-NE OTVARAJ“
- Neblagovremene ponude, kao i ponude uz koje nijesu priloženi traženi dokazi (neuredna ponuda), biće odbačene i neće se razmatrati u postupku izbora ponuda i iste će biti vraćene ponuđaču.
- Javno otvaranje, kojem mogu prisustvovati svi ponuđači ili njihovi ovlašćeni predstavnici održaće se dana 27.05.2019.godine u 12 časova (po lokalnom vremenu) u Velikoj sali Opštine Ulcinj.
- Odluka o izboru najpovoljnijih ponuđača biće donijeta u roku od 20 (dvadeset) dana od dana otvaranja ponuda. Odluka će biti objavljena na sajtu Opštine Ulcinj www.ul-gov.me i oglasnoj tabli Opštine Ulcinj.
- Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača biće dostavljena učesnicima na tenderu najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana donošenje Odluke. Učesnici na tenderu imaju pravo prigovora na odluku tenderskoj komisiji u roku od 5 (pet) dana od dana dobijanja obavještenja o rezultatima tendera. Odluka tenderske komisije po prigovoru je konačna.
- Postupak po prigovoru Komisija će shodno primjeniti odredbe Zakona o opštem upravnom postupku koje se odnose na postupanje drugostepenog organa po žalbi.
- Svi Učesnici na Tenderu treba da dostave Komisiji svoje adrese za prijem pošte na teritoriji Crne Gore i e-mail adrese, u svrhu prijema informacija i korespondencije u vezi Tendera.
- Zahtjev za dodatnim informacijama u vezi sa Tenderom (U daljem tekstu: “Zahtjev“), može se podnijeti Komisiji svakog radnog dana u periodu od 10h do 14h u pisanoj formi preko Građanskog biroa, putem e-mail adrese: agron.ibrahimi@ul-gov.me, almir.molabecirovic@ul-gov.me i sead.osmanovic@ul-gov.me ili putem pošte na poštansku adresu: Opština Ulcinj-Komisiji za raspisivanje Javnog poziva za davanje u dugoročni zakup nepokretnosti, adresa: Bul.Đ.K.Skenderbeg bb. 85360 Ulcinj.
- Komisija će odgovoriti u pisanoj formi na sve pristigle Zahtjeve u roku od tri poslovna dana od prijema svim Učesnicima na tenderu.
- Zahtjevi za dodatnim informacijama koji budu primljeni manje od 5 (pet) radnih dana prije roka za podnošenje Ponuda mogu ostati neodgovoreni.
- Ponude mogu se povući ukoliko je takav pismeni zahtjev od ponudjača prispio na adresu označenu u tački 11.8., ne kasnije od (7) sedam radnih dana od isteka roka za podnošenje ponuda.
- Svaka ponuda koja je povučena prije Roka za podnošenje ponude može se ponovo podnijeti prije isteka Roka za podnošenje ponuda.
- Svako pojašnjenje biće poslato u roku koji ne može biti duži od tri radna dana svim Učesnicima na Tenderu.
- Komisija zadržava pravo da izmjeni pojedine odredbe ovog javnog poziva, uključujući i odredbe kojima su propisani određeni rokovi.
- Ostala pitanja u vezi sa ovim postupkom uređena su Instrukcijama za učešće i sprovođenje javnog poziva za davanje u dugoročni zakup zemljišta, koje su sastavni dio tenderske dokumentacije.
- Za ostala pitanja koja nisu regulisana ovim Javnim pozivom i Instrukcijama primjenjuju se odredbe zakona kojim se reguliše upravni postupak.
- Komisija ima pravo iz opravdanih razloga, da obustavi postupak Javnog poziva, do donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude.
- Komisija će obustaviti postupak po ovom Javnom pozivu na zahtjev Predsjednika Opštine, do donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude.
- Opština Ulcinj zadržava pravo da ne zaključi ili raskine ugovor o zakupu, ako se ugovor ne može realizovati zbog okolnosti koje nisu bile poznate u vrijeme njegovog zaključenja, ili drugih okolnosti koje onemogućavaju ili otežavaju ispunjenje obaveza Opštine po ugovoru.