Crna Gora kao prva Covid -19 free zemlja u Evropi već intezivno radi na pripremnim aktivnostima za ovogodišnju turistilčku sezonu koja je uz adekvatnu afirmaciju lokalnih potencijala sasvim obećavajuća. U ovim vremenima kada su kretanje i međunarodni saobraćaj ograničeni, a ujedno i kada se ulažu veliki napori na očuvanju zdravlja stanovištva, idealan je trenutak dati građanima iz zemlje i regiona priliku da otkriju zašto je posljednjih godina Crna Gora među top turističkim destinacijama u svijetu.
„Još tokom pandemije, vrlo predano smo radili i pripremali se za period koji je upravo došao. U tom smislu, već od danas pokrećemo nacionalnu, ali i regionalne kampanje kojom želimo Ulcinj pozicionirati kao pravu destinaciju za ovu ljetnju sezonu. Riječ je o kampanji pod nazivom Ulcinj - svijet u malom“ - izjavio je predsjednik Opštine Ulcinj, Loro Nrekić.
Ulcinj, kao najudaljeniji primorski grad u Crnoj Gori, je uvijek bio percipiran kao destinacija “na kraju svijeta”, što je često određene prirodne i kulturne resurse stavljalo u zadnji plan. Ovom kampanjom upravo želimo pokazati sve one skrivene vrijednosti, bogatu prošlost i prirodnu raznovrsnost koja je usađena u identitet ovog grada a koja potencijalnom gostu može donijeiti iskustvo vrijedno pamćenja. Mnoga od tih iskustava čekaju i dalje da budu oktkrivena, jer je Ulcinj zaista - svijet u malom.
Predsjednik Opštine Ulcinj je apostrofirao da je Ulcinj idealan grad za sve one koji vole aktivan odmor, ali i za one koji traže mir. Kampanja će biti usmjerena na sva ona tržišta odakle tradicionalno dolazi najveći broj naših gostiju. Takođe, biće sagledane i mogućnosti da kampanja bude zastupljena i u druge zemljama sa kojima će Crna Gora imati otvorene granice. Na taj način opština Ulcinj želi predstaviti njene komparativne prednosti kao raznolike turističke destinacije, jer rijetko koja destinacija se može pohvaliti plažama, te kulturnim i drugim sadržajima kao Ulcinj.